Sunday, November 20, 2011

Konsert "No Wrong Notes" Oleh Koir Kebangsaan Malaysia.


Hai Assalammuailaikum, Ni saya nak buat promo niii. Pada 25 & 26 November 2011, ada konsert "No Wrong Notes" Oleh Koir Kebangsaan Malaysia Dan Koir Remaja Kebangsaan Malaysia. Dan of course saya menyertai show koir nii. So, kalau nak tengok konsert ni, Anda harus pergi ke Sungei Wang Plaza (18-19 November 2011), Panggung Bandaraya (20 November 2011), Ibu Pejabat JKKN (21-24 November 2011), Auditorium DBKL (24-26 November 2011) untuk menempah ticket.Harga ticket hanyalah RM10 sahaja, Tak kisahlah kalau kanak-kanak ke, remaja ke atau dewasa :') So cepat-cepatlah beli yeee sebelum konsert kitaorang habis. Muahahaha. Dan lokasi konsert ini akan di adakan di Auditorium DBKL, Jalan Raja Laut. *Nanti bolehlah jumpa saya!! :D Hehehe n_n Konsert akan bermula pada pukul 8:30 Malam.


Lagu yang akan dinyanyikan:
Gema Rembulan, The Pink Panther, Bim Bom, Someone To Watch Over Me, Kiss From A Rose, I'm Gonna Live Till I Die. 
Koir Remaja Kebangsaan Malaysia: Tegeleng-geleng dan Senyum.
Sambung balik dengan lagu Besame Mucho, Sambaria dan Lacu Caracha Dan banyak lagi!!
Penyanyi undangan PUTRA, Salamiah Hassan dan Syafinaz!

Cepat-cepat jangan terlambat untuk membeli ticket konsert kami!!! Rugiii kalau tak datang. Haha. K bagitahu saya k kalau awak nak datang. Ada apa apa lagi? Sila bagitahu saya k. Terima kasih bye Assalammuailaikum!!
COPYRIGHT BY Q'AMIRA.