Saturday, November 26, 2011

#Finally!!#


Assalammuailaikum, Hai pembaca disana. Nampak tak title tu? K k :D Akhirnya dia terima cinta aku :'> Awww, since bila? Sejak kita tengah bermimpi. LOL. Kita tipu jelaah~ HAHAHAHA. K, sebenarnya konsert koir tahun ni dah habis. Bolehlah aku rehat. Serious, Konsert tahun ni memang memenatkan. 24jam asyik, menari, menyanyi, kena marah and then kena baling dengan barang. Memang tension gila. But, sometimes ada yang best :) Nak tahu yg best? K, Kitaorang ada camp dekat PD, Tangkap gambar dengan secara spontan apabila tengah rehat*Part yang paling aku suka :D* gelak ketawa buat lawak and macam-macamlah. Serious, konsert tahun ni lah yang paling best. Serious, aku takkan lupakan kenangan indah ini :') Banyak kenangan pahit dan manis :')

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



perasan tak, semenjak dua menjak tiga menjak bermenjak-menjak ni. Aku asyik cerita pasal dia je kan? Hmmm. Itu sebab aku rindu dia :') But, Tak baik jugakan kalau aku asyik mengharap jee :') Hmmm I WANT TO MEET HIM!! And Yknow what, masa tu dia ada cakap yg dia nak pindah tahun depan?!?!?!! SERIOUSLY? SERIOUSLY?! SERIOUSLY?!?!
Please please please jangan pindah weh. Aku tak boleh hidup tanpa kau :'( Serious weh. Kalau kau pindah, Siapa lagi nak buat aku ketawa sampai air mata aku keluar and sakit perut bagai? Siapa lagi yang asyik mengusik aku kacau aku? Siapa lagi yang akan minta seringgit dekat aku lagi? Siapa lagi buat muka poyo dekat depan aku? Siapa lagi asyik menyanyi dalam kelas?!?! WEH. PLEASE JANGAN PINDAH ;'( AKU MERAYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

K gtg, nak menangis jap. Hmmm :'(
COPYRIGHT BY Q'AMIRA.