Friday, December 2, 2011

#CutiSekolahMembosankan#

-- I wish :) --

Assalammuailaikum. Lamakan saya tak update blog? Sebab saya takde apa nak diceritakan. Lagi lagi tak pergi bercuti. Mana ada cewiteeekan? Hmm bosanlah. Kita jelesh tau tengok semua kawan kita pergi bercutiii. Bestnye diorang pergii. Sorrylah eh kalau kita ni buat korang rasa annoyinggg kepada yang pergi bercuti. Bukan apa, kita cumaaa dah lama tak pergi bercuti. Kita bosan sangat. Terlampau bosan. Hmmm. Apa apapun, Selamat bercuti eh, And pandulah kereta dengan selamat. Semoga bergembira dengan keluarga!! :)

Handphone saya kesunyian lahh, takde sape pun yang nak message dengan kita. Hmmmm. Kepada yang takde number baru kita, please inbox kita number korang boleh? korang tahukan handphone aku hilaangg. Argh i miss my old phonee :'( Banyak number phone yang penting dalam tuuu. So, please inbox me k? :) *Kepada yang aku kenal jeee.

Saya rindu dengan kawan sekolah saya. Puteri, Hana, Noris, Ain, and semualah. haha. Aku tak faham, kenapa dekat sekolah semua nak pandang rendah dekat aku? Mentang-mentang aku nerd, korang pandang rendah dekat akulah kan? :( Hm takpelah. Saya tak kisah kalau orang nak cakap apa. Janji saya selesa dengan penampilan saya. Tak kisahlah skema ke apa. Tapi pleaselah, takkan lah sebab saya nerd, korang taknak kawan dengan saya? Hmm Budak zaman sekarang memang suka memilih. Saya appriecate sangat siapa yang sudi berkawan dengan saya. Saya gembira k :) Terima kasih tau buat saya gembira!! Hehe, And bandy, dia selalu dekat kelas buat lawak. dia selalu buat aku gelak kot. haha. Tapi dia ni kadang-kadang menyakitkan hati sikit. Ahaiiii. Dia kalau tak datang sekolah je, mesti kelas sunyii je. Hahahaha. Apalah.

Saya terasa macam rindulah semasa dekat sekolah. Form 2 lah yang paling best!! :) Hmm. K saya tak tahu dah nak cakap apa. Itu jela k? Hm k bye Assalammuailaikum :)





COPYRIGHT BY Q'AMIRA.