Sunday, October 16, 2011

Saya dah tak tahan :'/


Assalammuailaikum, Kenape hidup aku mesti macam ni!??!?!?!?!?!?! Kenapa? Tahu tak betapa PERITNYAAAA hati aku ni :'/ KENAPA! KENAPA! Kenapa mesti semua org nak sakitkan hati aku?!?!?!! Aku baru je nak rasa happy. Lah lah, tetiba ada berita buruk. Argh. Kebahagiaan aku sekejap je. kenapa mesti kesedihan lama? hmmm u_u

Aku perlukan seseorang untuk meluahkan perasaan, tapi aku tak tahu siapa. Hanya di dalam blog saja aku dapat meluahkan perasaan aku. Aku terasa macam aku ni bukanlah penting sgt bagi orang. Aku terasa macam aku ni.. err. Aku sedih. Hati aku sakit. Terlampau sakit. Sakit sangat-sangat. Aku rasa nak nangis. Tapi aku tahan. Tapi, makin lama aku tahan, makin sakit hati aku.

Tahun 2011 adalah paling TERUK! TERUK! TERUK! :'/ Ya Allah, kenapa dengan aku ni??!?! Serious, aku penat, tapi aku tak boleh tidur. hmmmm aku nak tidur untuk tenangkan fikiran. tetapi sayang sekali, aku tak boleh tidur sebab terlalu banyak berfikir. hmmm

Astagfirullahaladzim, Mungkin ini dugaan tuhan. Insyallah, aku akan bersabar u_u
COPYRIGHT BY Q'AMIRA.