Saturday, September 3, 2011

Kampung x)

Assalammuailaikum, haa, kita baru balik daripada kampung ni.. Excited nak cerita xD haha. K. Banyak cerita yang aku nak cerita dekat korang ni. Okayokay, Tarik nafas ^oo^, dan lepas ^o^. Merepek apa ntah aku ni? haha. kk, nak cerita..

Masa balik kampung, dah jumpa cousin, gembira kot jumpa diorang ^^. Pastu diorang cadang taknak tidur, serious, kitaorang tak tidur langsung masa tu ^^ kitaorang bercerita, tengah cakap-2 tak perasan dah pagi. Pastu kitaorang cadang pukul 7pagi nak pergi jogging. Dah pukul 7 tu, kitaorang keluarlah pastu pergi jogging. Haha, pagi raya boleh pulak jogging '-- haha. Memang bestlah.

Lepas tu balik mandi, semua masih tidur -,- So, kitaorang mandilah, pastu terus pakai baju raya ^^ excited sangat kot. Pastu pergi makan. Lepas makan tengok orang tidur, haha takde kerja -,- Lepas tu kitaorang pergi bilik, kitaorang saje-2 lah baring, lahlah tertidur -,- Terbaik sangatlah (Y)

Pastu mak bapa sedara kitaorang bangunkan kitaorang, haha. Masa tu dah pukul 11 kot, ataupun pukul 10 kot.. Emm, aku dah lupa. so, kitaorang terus pergi beraya rumah orang. tak sempat nak bersalaman, bermaafan dengan keluarga, sebab diorang masih tidur -,- *adalah sesetengah masih tidur.

kitaorang pergi beraya, and then semua bagi singgit je -,- hmmm, biarlah janji dapat duit :) Ada sesetengah rumah ni tak bagi duit langsung u_u Dia bagi kitaorang makan je T_T dahlah tengah kenyang T_T. Ada sesetengah rumah sombong gila -,- Nampak kitaorang pastu terus tutup pintu -,-. Ada satu rumah ni, dia bagi 5 ringgit oh :O Be jelly please ^^.

Pastu malam kitaorang main mercun, main pop pop, main bunga api bagai semualah. bestlah juga. Aku main mercun? hmm, memang taklah. Aku takut kot dengan mercun u_u haish tak tahu kenapa.Takut hilang jari :S Diorang semua steady je main mercun. Ahai..

Hari keesokan, *cewah* K, pergi beraya rumah sedara kat kampung, bestlah juga tapi penat u_u Budak-2 sana semua sombong -,- Eeei, Geram je -,- Nasib baik ada sesetengah tak sombong. Aku senyum bukan nak balas balik. Heish -,-

Dah malam tu buat BBQ, Hihi sedap sehingga menjilat jari ♥u♥. Best gila kot. Aduhh, sebenarnya panjang lagi cerita aku. tapi aku penatlah. Klah, itu jelah ye :) Hari ni saya rasa macam tak sihat sikit u_u So, Byebye. Assalammualaikum :)



COPYRIGHT BY Q'AMIRA.