Sunday, August 7, 2011

Hihi :]

Assalammuailaikum, Ni nak cerita ni. heee, Excited ni. Okay, Also about my crush :')
Hihi, Kay. Masa hari jumaat tu, Dia duduk dekat belakang aku. Aku pun tak tahu kenapa dia duduk dekat belakang aku. And then, dia nak pinjam pen dekat aku. heee. So, aku bagi jelah :')

Beberapa minit kemudian, dia sakitkan hati aku :'( Dia cakap hidung aku besar x'( Yelakan, dia kan tak tahu yang aku suka dia. hmmmm takpelahkan. Walaupun, kau sakitkan hati aku, aku tetap suka kau. Arghh! kenapa!!? Kenapa hati aku pilih dia? -,- *hishhhh dramanya ヾ(-_- )ゞ
Okay, and then Mata pelajaran PJ. Budak lelaki turun bawah. So, bosanlah kalau dia takde. ceh -,- PJ bincang pasal sukan bagai. bulan puasakan, takkan nak sukan kan? hakhak. Pastu tetiba Azma and wani duduk dekat belakang aku. Dalam hati aku cakap " Hish, apasal diorang duduk situ? -,-" Yelakan, takut dia duduk tempat lain :/

Dah habis mata pelajaran PJ. Azma and Wani still duduk tempat situ. And then diorang ambik beg diorang pastu duduk situ. Haiyoooo. Budak lelaki dah naik. Kawan dia pun sebenarnya duduk dekat belakang aku, but diorang dah pindah tempat lain. Sebab Azma and wani dah duduk situuu. Kawan crush aku semua dah duduk, Semua dah masuk. Cuma dia je belum masuk. Ahai, Dalam hati aku " Hish, mana dia ni? -,-"

And then dia masuk, haha. Pastu dia pandang azma and wani macam tak puas hati. Haha. yelakan, ambik tempat orang, siapa tak marahkan? haha. Pastu azma bukannya nak tukar tempat -,- So, crush aku pun marah azma. Pastu dia cari tempat duduk, Pastu tetiba dia duduk sebelah aku. Yelakan, sebelah aku takde siapa. hihi. Ain cakap dekat aku, "Weh, dia duduk sebelah kau." Aku pun, terkejut tengok dia duduk sebelah aku. Padahal banyak lagi tempat duduk kosong :O

 So, aku pun dah kekok. Aku diam je. Pastu tetiba kawan dia cakap " Ceh, dia ada awek baru" haha. Pastu aku nak tersenyum sikit kot masa tu. haha. Pastu tetiba dia bangun and then pergi tempat kawan dia. Hish -,- Tapi, dia pergi tempat kawan dia cuma nak macam aca-2 je like macam nak pukul-2 macam tu. haha. biasalahkan, Hmmm, Btw, hati aku suka dekat dia. Not me, but my heart. Hish -,- kbye. Assalammuailaikum.
COPYRIGHT BY Q'AMIRA.