Monday, December 20, 2010

Jalan-jalan.

Semalam pergi kenduri kawin. First pergi kenduri kawin "Adam Ahmad" Korang kenal? alah, yg nyanyi lagu "Kau Pergi Jua" tuu. Memang best gilaa lahhh xD. Umur dia brape ehh? haishh. entahh lahh. btw, korang nak tahu tak, dia kawin dgn peminat diaa. wahh . best gilaaa -,- 

Pastu, dah makan semua tu, masuk dalam kereta. Hantar kakak aku dekat Aswara. Dah hantar tu, Ayah aku bawak pergi jalan jelakan, Lepas tu tetiba rasa nak termuntah pulak aku. So, Aku suruh lah ayah aku berhenti . *Nasib baik sebelah ade longkang :'D Aku muntah-2. Woahhh, terseksa aku muntah-2 -,- Dah habis muntah, masuk dalam kereta balik.

Pastu, jalan-2 nampak ada anjing dua ekor. Wahhh, gilaa lah, Anjing tu pandai menlintas jalan. dia tengok dekat lampu isyarat. Mula mula, dia pndg kiri kanan. pastu dia tgok lampu isyarat. Waaaa, dasyat lah. haish, nak buat mcm mane. Zaman dah moden -,- HAHA.

Okey, second pergi kenduri sedara aku. Dekat finas. best jugak :'D. Dah borak-2 dengan cousin and sedara, balik rumah kejap. Ambik baju semua. Cause, nak balik kampung jenguk Opah ;'D 

Dalam perjalanan balik kampung, memang jauh -,-  Hantar baju cousin dulu. pastu baru pergi kampung. Pastu jemput cousin sekali pergi tengok opah :'D Dalam perjalanan, Cousin aku cakap, "Bapak kamu ni juara drive ke? haha." Aku cakap, "entahlah, maybe kot. Haha." korang tahu kenape cousin aku cakap macam tu? because bapa aku bawak kereta macam "ferrari"  HAHA. Bila belok je, Kitaorang asyik berlanggar je . *faham-2 jelah kan :')

Dah sampai ke kampung, tengok opah, Alhamdulilah, Opah sihat walafiat :') Dah, sampai makan makan. Pastu, baca komik. HAHA xD . Pastu, pergi dapur, dengar makcik-2 and mak aku bergossip! HAHA. Makcik and mak aku pun reti gossip tau! Jangan main-main. Eh, Bukan semua makcik memang suka bergossip apa? lol k. Diorang gossip, aku pun tumpang mendengar. HAHA * Busybody ^^ .

Dah berehat dekat kampung, Balik pulak. Dalam perjalanan balik. Aku tertidur. Lepas tu, bangun-bangun je, Rase nak termuntah. Haish. Sampai rumah makcik aku, Aku nak tumpang tandas. Mase pergi tandas tu tak lah rasa nak termuntah pulak. haish -,- Dah sampai depan rumah makcik aku, aku termuntah dekat longkang, nasib baik ade longkang kat depan tuh ^^ . Semua tengok aku muntah. haish -,-

Dalam perjalanan nak pulang, mak aku suruh aku bukak tingkap, yelakan, akukan alergic dengan kereta. Aku tak boleh jalan jauh, nanti muntah -,-  Dalam perjalanan balik tu, singgah pulak dekat tempat buah. Beli air and makanan :') 

Dah sampai kerumah, tiba-2 rasa nak muntah lagi, Pastu aku termuntah depan rumah. haish. Sangat terseksa -,- benci MUNTAHHHH -,- . Haishh, memang sakit gila perut aku bila muntah. Dah habis muntah, Masuk dalam rumah. Mandi, And Segar balik :D

Dah balik, Dah mandi, Dah segar. Tengok TV pulak. Baring dekat mak. HIHI xD Lepas tu, Dah lama-2 tengok tv tu, rase nak termuntah lagi. haish -,-  Pastu dalam hati aku cakap, "Hish, nak termuntah, tapi taknak keluarkan" haish -,-  Pastu, dah tak tahan tu, aku pergi tandas muntah-2 -,- 

Dah lewat, malam. Aku pun pergi tidur. Yelaaa, penat sangat -,-  Pastu, baring dah rasa nyenyak tidur. Pastu, nak termuntah lagiii. Haish. nasib-2. Memang terseksa gilaaaaaa -,-  Dalam hati aku cakap, "Hish, malaslah, tak payah lah pergi muntah -,- " Pastu, dah tak tahan , terpaksa pergi muntah. haish. Pastu dah habis muntah, Aku tidur cepat-2. Taknak terganggu oleh muntah, Err --'

** I HATE VOMITING -,-


COPYRIGHT BY Q'AMIRA.